Foto: 10. juli 2009 |
Busslink5057-047jpg
(238 kb) Busslink 5057/KNB295 (Scania CN113CLL/Katrineholm MaxCi - Årgang 1995) som SL-linje 47 på Sergels Torg i Stockholm. Bussen blev oprindelig anskaffet af SL Buss AB, men blev i 2000 overt5get af Busslink. I 2010 kom den til Keolis Sverige, for hvem den kørte til maj 2011, hvoreftert den blev ophugget hos AB Demonteringar i Hölö Chassis-nr.: YS4NC4X2B01824323 Bygge-nr.: Katrineholm-0185 |
Foto: 6. juli 2009 |
Busslink5060-069.jpg
(167
kb)
Busslink5060/KAH355 (Scania CN113CLL/Katrineholm MaxCi - Årgang 1995) som SL-linje 69 på Klarabergsviadukten. Busswen blev oprindelig anskaffet af SL Buss AB. I 2000 kom den til Busslink. Den udgik af driften i december 2009, hvorefter den blev ophugget hos AB Demonteringar i Hölö Chassis-nr.: YS4NC4X2B01824364 Bygge-nr.: Katrineholm-0188 |
Foto: 6. juli 2010 |
Busslink5062-055.jpg
(205 kb)
Busslink5062/JZJ125 (Scania CN113CLL/Katrineholm MaxCi - Årgang 1995) som SL-linje 55 på Nybroplan. Bussen blev oprindelig anskaffet af SL Buss AB. I 2000 blev den overtaget af Busslink, og i 2010 kom den til Keolis Sverige. Den udgik af driften i december 2010 og blev herefter ophugget hos AB Demonteringar i Hölö Chassis-nr.: YS4NC4X2B01824366 Bygge-nr.: Katrineholm-0190 |
Foto: 5. juli 2009 |
Busslink5065-047.jpg
(211 kb) Busslink 5065/LRU086 (Scania CN113CLL/Katrineholm MaxCi - Årgang 1996) som SL-linje 47 i Hamngatan. Bussen blev oprindelig anskaffet af SL Buss AB. I 2000 kom den til Busslink. Den blev udrangeret i december 2009, hvorefter den blev ophugget hos AB Demonteringar i Hölö Chassis-nr.: YS4NC4X2B01826800 Bygge-nr.: Katrineholm-0329 |
Foto: 6. juli 2009 |
Busslink5071-055.jpg
(176 kb)
Busslink 5071/MGR486 (Scania CN113CLL/Katrineholm MaxCi - Årgang 1996) som SL-linje 55 i Smålandsgatan. Bussen blev oprindelig leveret til SL Buss AB. I 2000 kom den til Busslink. I 2010 overtog Keolis Sverige den, og i juni 2012 udgik den af driften og blev herefter ophugget hos AB Demonteringar i Hölö Chassis-nr.: YS4NC4X2B01826870 Byggenummer: Katrineholm-0335 |
Foto: 10. juli 2009 |
Busslink5081-053.jpg
(224 kb) Busslink 5081/LYF096 (Scania CN113CLL/Katrineholm MaxCi - Årgang 1996) som SL-linje 53 på Vasagatan ved Stockholms Centralstation. Som de tidligere nævnte busser blev også denne bus oprindelig anskaffet af SL Bus AB.Den kom i 2000 til Busslink og i 2010 til Keolis Sverige. Den udgik af driften i slutningen af marts 2012 og blev herefter solgt til Bus Trade Center Stockholm AB i Järfälla. Chassis-nr.: YS4NC4X2B01826981 Bygge-nr.: Katrineholm-0345 |
Foto: 7. juli 2009 |
Busslink5086-069.jpg
(189 kb)
Busslink 5086/HZW038 (Scania CN113CLL/Katrineholm MaxCi - Årgang 1996) som SL-linje 69 på Norrmalmstorg. Bussen blev oprindelig leveret til SL Buss AB. I 2000 kom den til Busslink og i 2010 til Keolis Sverige. I juni 2012 udgik den af driften og kom til AB Demonteringar i Hölö. Her blev den ophugget d. 18. september 2012. Chassis-nr.: YS4NC4X2B01827018Bygge-nr.: Katrineholm-0350 |
Foto: 6. juli 2009 |
Busslink5104-047.jpg
(188
kb) Busslink 5104/JAG298 (Scania CN113CLL/Katrineholm MaxCi - Årgang 1996) som SL-linje 47 på Klarabergsgatan. Bussen blev i 1996 anskaffet af SL Buss AB. I 2000 blev den overtaget af Busslink, og i 2010 kom den til Keolis Sverige. Den udgik af driften i april 2012, hvor den blev solgt til Bus Trade Center Stockholm AB i Järfälla. Chassis-nr.: YS4NC4X2B01827165 Bygge-nr.: Katrineholm-0368 |
Foto: 6. juli 2010 |
Busslink5124-062.jpg
(229 kb) Busslink 5124/EJN725 (Scania CN113CLL/Katrineholm MaxCi - Årgang 1997) som SL-linje 62 svinger fra Stallgatan ud på Nybrokajen. Bussen blev oprindelig leveret til SL Buss AB. Herfra kom den i 2000 til Busslink. I 2010 blev den overtaget af Keolis Sverige. Den udgik af driften i slutningen af juni 2014, hvorefter den blev ophugget hos AB Demonteringar i Hölö Chassis-nr.: YS4NC4X2B01828587 Bygge-nr: Katrineholm-0444 |
Foto: 10. juli 2009 |
Busslink5146-062.jpg
(214 kb) Busslink 5146/CNJ886 (Scania CN113CLL/Katrineholm MaxCi - Årgang 1997) som SL-linje 62 i Hantverkargatan. Også denne bus blev oprindelig anskaffet af SL Buss AB. Den kom i 2000 til Busslink og i 2010 til Keolis Sverige. Den udgik af driften i august 2014 og blev herefter ophugget hos AB Demonteringar i Hölö Chassis-nr.: YS4NC4X2B01828855 Bygge-nr.: Katrineholm-0464 |